Instagram

środa, 10 września 2014

Massachusetts, Maine, Nantucket

Po raz kolejny wypowiedziałam słynne "Do zobaczenia"...,
w NYC byłam jeszcze dwa dni, po czym pojechaliśmy do Massachusetts na...dwa dni...;p

Moi hości chcieli zrobić sobie coś w stylu "wakacji", chociaż u nich nie ma tak naprawdę takiego pojęcia - long story ;), a że przy okazji hostka miała urodziny to mieliśmy "dwie" okazje ;)
Wybraliśmy się do Maine, jeden ze stanów Nowej Anglii. Byliśmy tam tylko cztery dni po czym wróciliśmy na farmę. Po next pięciu dniach, zrobiliśmy sobie kolejne "wakacje" i tym razem naszym celem było Nantucket, jedna z wysp wschodniego wybrzeża - obowiązkowo dotarcie promem ;)

Nie sądziłam, że wschodnie wybrzeże wywrze na mnie takie wrażenie !!! Naprawdę...
W tym samym miesiącu widziałam wschodnie i zachodnie wybrzeże. Myślę, że obydwa mają bardzo dużo do zaoferowania i spokojnie mogą ze sobą konkurować.
Przepiękne krajobrazy, wręcz filmowe kadry...wszystko jeszcze nie takie oblegane, więc ludzi mniej niż w Kaliforni ;p....ale...właśnie "ale" ;)
Nantucket jest malowniczą wyspą...dla bogaczy ;)...strasznie drogo tam było!! :D...nigdy nie sądziłam, że gdziekolwiek będę "rozpaczliwie" szukać Sturbucksa, który byłby tam TANI :D...oczywiście nie znalazłam...co prawda nie przeszłam całej wyspy, ale serio...tam nie ma Sturbucksa :D
Wszyscy w markowych ciuchach itp...od razu widać, że zwykły "śmiertelnik" tam wstepu nie ma ;) hehe, ale fakt...jest uroczo :)...tak jakby na końcu świata :)...przed sobą "otwarty" ocean...lekka bryza z niego, która tworzy delikatną mgiełkę...dookoła jachty...w restauracjach wszelkiego rodzaju owoce morza (oczywiście próbowałam wszystkiego skoro była okazja ;))...nad głowami "wystawa" różnych modeli samolotów i samolocików :D - jest tam lotnisko z tymi "prywatnymi" :D...jednego dnia wybrałam się rowerem dookoła wyspy, nawet tam dotarłam i wrażenie ogromne, a że uwielbiam wszytsko, co z lotnictwem związane to byłam jak w siódmym niebie ;)
Taki mały raj na ziemi ;)










D. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz