Instagram

wtorek, 15 października 2013

next...

7. Scarsdale, NY
Dzieci: 3mies, 2
Niestety "stay at home mum" (nie za bardzo lubię, jak ktoś "patrzy mi na ręce" ;)), do tego mają jeszcze opiekunkę która przychodzi od 8am-2pm, i od pn-sb miałabym pracować, co prawda w sb 7-10am i później wieczorem, ale co z tego jak i tak wtedy dzień mam "zablokowany" żeby gdzieś sobie dalej wyjechać. Zrezygnowałam.

8. Potomac, Maryland
Dzieci: szóstka dzieci!!!
Dwójka jego, dwójka jej i dwójka wspólnych :D
Podziękowałam, wiadomo too much children ;)

6 komentarzy:

  1. Oł em dżi. Swego czasu sie dziwiłam dlaczego ludzie zza granicy maja tyle dzieci. Proste. Siano leci niezłe za urodzenie jednego bobaska - bynajmniej w Irlandii, jak się ma medikalke przyznana, to wszystko za 1,5€, cesarki za darmo a nie ze płacisz na lewo, no ale to jest zachód... Czasami mam wrazenie ze Polska jest totalnym dnem... Niestety bardzo czesto się to sprawdza...
    Obserwuje i doczytuje bloga ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie natrafilam na Twojego bloga :) Widze, że ciezke jest poszukiwanie perfect host family .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ciężkie, długie...:) ale to chyba właśnie cena tego, żeby później mieć Perfect;) gorzej jak później się Perfect okazuje not Perfect :D

      Usuń
    2. Tak, tak trzeba byc na wszystko przygotowanym :) A teraz masz jakies nowe matche ?

      Usuń
    3. Przylaczam sie do pytania o poszukiwaniu rodzinki, trafily ci sie nowe matche? :)
      Pozdrawiam.
      K.

      Usuń
  3. hahahaha 6 dzieci ! Nie potrafie sobie tego wyobrazić nawet ;D

    OdpowiedzUsuń