Instagram

środa, 23 października 2013

next 2

9. Midlothian, Virginia
Dzieci: 1 rok
Mało z nimi rozmawiałam. Jakoś nie szło.

10. Reston, Virginia
Dzieci: 3 mies, 2
Miejscowość za mną nie przemawiała. Rodzinka ok, ale nie było tego "coś":)

11. Newtown, Connecticut
Dzieci: bliźniaki 3 mies, 3 latek
Za dużo małych dzieci z którymi w niektóre dni miałabym być sama w domu ok 10 godz. Zrezygnowałam.

Po tylu rodzinach, powiem Wam, że najlepszy kontakt miałam z rodziną nr 3, niestety teraz wiem, że to był mój Perfect Match, po rozmowach z innymi au pair - dzieki dziewczyny ;);), już teraz nawet pokój bez okna by mi nie przeszkadzał bo rodzinka była super :):). Więc zdecydowałam postawić wszystko na jedną kartę i napisałam do nich czy już kogoś znaleźli bo jak nie to byłabym przeszczęśliwa mogąc być ich au pair:)....wiem, że pewnie już kogoś mają bo pamiętam że na szybko potrzebowali, ale musiałam spróbować powalczyć o moją Perfect Family :)...więc...Wish Me Luck!!!!!:)

P.S. Niestety rodzinka znalazła już kogoś i powiem Wam, że tak się załamałam że trochę chyba potrwa żebym mogła znowu na spokojnie szukać nowej rodzinki....:(:(:(

7 komentarzy:

  1. Powodzenia, może akurat nie znaleźli jeszcze nikogo :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez Ci zycze powodzenia ! Moze akurat nie znalezli jeszcze nikogo ! Wish u luck :) Iwona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upss przepraszam nie zauwazylam ze napisalam to samo zdanie co kolezanka powyzej :)

      Usuń
  3. Nie załamuj się, bo już niedługo będziemy biegały z kawą po Manhattanie - z własnego doświadczenia wiem, że można z nią biegać nawet mieszkając na przedmieściach NYC (:
    Będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ejjjj... weź się nie smuć. Zobaczysz wszystko będzie dobrze! Znajdziesz swoją wymarzoną perfect family! Mówię Ci :) I.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z postami powyzej :-) Już niedlugo znajdziesz odpowiednia dla ciebie rodzinke, i teraz na pewno bedziesz miec nowe matche! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam ;) Nie ma sie co zalamywac :) Juz na pewno trafia ci sie nowe matche a wsrod nich perfect family ! :)

    OdpowiedzUsuń